زن 30 ساله‌اي بر اثر اصابت گلوله تفنگ شكاري در تفت جان باخت

یزدفردا "فرماندهي انتظامي تفت اعلام كرد: زني 30 ساله در اثر اصابت گلوله تفنگ شكاري در پيست اسكي سخويد جان باخت.


به گزارش سید حسین جعفری تفتی از تفت ، واحد اجتماعي فرماندهي انتظامي تفت اعلام كرد: با اطلاع از فوت خانمي در اورژانس تفت، طي تحقيقات به عمل آمده مشخص شد كه متوفي بر اثر اصابت گلوله تفنگ شكاري به ناحيه گردن فوت نموده كه با تحقيقات انجام شده توسط پليس، عامل تير اندازي شناسايي و دستگير شد.


در ادامه گزارش چنين آمده است: با بازجويي اوليه وي اظهار داشت: همراه با اقوام متوفي با دو دستگاه خودرو به منظور تفريح به پيست اسكي سخويد حركت كرده بوديم و بين راه جهت استراحت در محلي متوقف ويكي از همراهان با اسلحه شكاري كه از صندوق عقب خودرو بيرون آورد به سمت كوه تير اندازي نمود.


بنا بر اين گزارش وي افزود: سپس اسلحه را به من داد تا تير اندازي كنم ومن نيز از پشت سر افرادي كه از خودرو پياده شده بودند به سمت كوه تير اندازي كردم كه يك لحظه متوجه شدم از گردن متوفي خون بيرون مي آيد و سريع وي را به اورژانس تفت انتقال داديم ولي به علت شدت خونريزي فوت كرد.


"سرهنگ اعلايي" فرمانده ناحيه انتظامي تفت با بيان توصيه‌هاي پليسي و اظهار تاسف از اين حادثه ناگوار توصيه نمود كه هيچگاه با اسلحه شكاري و حتي تفنگ بادي شوخي نكنند، دور از دسترس كودكان و فرزندان خود قرار دهند و در زمينه تير اندازي با سلاح‌هاي شكاري داراي مجوز نكات ايمني را رعايت نموده و به هيچ عنوان در محل هاي مسكوني، تفريحي و... اقدام به تير اندازي ننمايند.


وي تاكيد كرد: همچنين از قرار دادن سلاح شكاري در اختيار افراد فاقد صلاحيت و بدون مجوز نيز جدا خودداري نمايند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا